Pappa och son!

söndag 1 maj 2011

Första FUSTRA Superstar program

Ja det här var en upplevelse, andnöd och hjärtflimmer efter 2 minuter i crosstrainern och en puls på 170 hur skall det här sluta..:) Ja jag tog mig igenom passet och det kändes faktiskt riktigt bra. Jag har kanske inte en kropp som visar på större gymerfarenhet men har lekt på gymmet till och från sen tonåren så ett litet hum har man allt om träningsupplägg och övningar och såhär har jag aldrig tränat.
Upplägget är följande. crosstraintern-3öv 2*15-crosstrainern-3öv 2*15-3öv 2*15.
Det skall tilläggas att trots lite värk i muskelfästen och ovanan vid en del av övningarna så kändes det faktiskt riktigt bra efter första passet och herre min skapare va svettig jag vart efter passet. Skall bli skoj i morgon och se om jag får någon träningsvärk. Tränade exakt som programmet säger och följer master yoda(Jarko)´s upplägg. Ev kommer jag om min kropp orkar lägga in någon morgon promenad innan frukost lite senare fram under resan.
Kesella dags och vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar