Pappa och son!

tisdag 24 maj 2011

Dag 24

Ja då var tisdagen avklarad!

Första arbetspasset på en vecka vilket känns bra men ledighet är ju alltid skönt! Sen har ju kosten lättare att fungera när man är hemma även träningen. Förvisso kan det bli lite spännande och en utmaning att planera och få med sig rätt kost till jobbet!

Träningen gick bra och nu när värken i axeln gått bort känns det bra att kunna ta i för fullt igen som sagt. Måste säga att jag älskar den intensitet som programmet innebär då man kör utan vila och bara pressar sig själv genom en hel timme på gymmet! Givetvis är det tung och ibland känns det som jag vill lägga mig er och dö bara jag ställt mig på crossen men jag ger mig inte inte, misslyckande finns inte längre!
Kosten går numera på rutin och det känns bra, blir lättare och lättare för varje dag och framför allt så mår jag så fantastiskt bra av kosten trots att jag ligger så lågt i kolhydrater per dag.

Blev arbete 18-03 idag och tyvärr ett längre uppehåll mellan måltiderna men fick i mig maten till slut! Känns skönt att sätta sig på cykeln och cykla hem kl 3 på natten, sträckan är ca 5-6 km så det blir ju några kalorier på den sträckan..:)

Ja nu räknar det ner och det känns lite konstigt måste jag säga, känns som om jag startade igår..

Dags för vila så jag kan ta tag i dag 25 utvilad och frisk och glad såklart..:)

Night night, Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar