Pappa och son!

måndag 16 maj 2011

Dag 16

Skönt med en dag ledig från arbetet, vaknade utvilade efter gårdagens smått krävande men roliga resa.
Idag blev kosten som den skulle och det kändes bra att få stoppa in kycklingen i ugnen och se den tillagas..mums..:)
Utöver det så var jag hemma med grabben från dagis hela dagen så det blev lite lekar och pyssel i hemmet. Träningen blev förlagd på kvällen då sambon nattade sonen. Måste säga att vilan gjorde susen men tror dock benen kommer snabbt bli trötta igen. Jag ökade tiden från 10 minuter till 12 minuter på crosstrainerns båda turer vilket kändes bra och jag kände att jag kunde ge järnet.
Hade dock oturen att ha värk i axeln efter att ha lekt lite väl häftigt med min systers grabb som alltid vill brottas med mig när jag kommer, så det hände något med axeln men kunde köra axelpress dock inte lyft åt sidan så jag hoppas det läker fort.
Körde även plankan på sidan idag och den kändes riktigt bra faktiskt alltid kul med lite variation i träningen..:)
Känns konstigt när det nu räknar neråt känns som tiden går för fort vill ju hinna uppnå så mycket som möjligt under resan och nu är det bara 14 dagar kvar..:)
Ja jag skall kolla lite film men frugan nu sen blir det att sova och imorgon skall jag börja med en promenad som en liten extra rörelse i schemat.

Tack för en bra dag, hoppas det går bra för alla er andra därute som kämpar på. Kör hårt ni är inte ensamma tänk på det, vi svettas tillsammans!

Natti natt Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar