Pappa och son!

onsdag 4 maj 2011

Dag 4

Ja ännu en dag med ett kvällspass och träning kl 13:30-14:30. Fantastiskt att varje träningspass tar ganska exakt en timme för mig, lite svårt att hålla tillbaks o verkligen ta 4 sekunder på sig vid inandningen och 2 sek på utandningen men har tanken med mig hela tiden i alla fall.
Tur man har musik i öronen så manslipper höra sig själv stånka o pusta..:) kände mig en aning seg idag på träningen. Känns lite i ryggen och benen har mjölksyra konstant oerhört jobbigt, vet inte om massage hjälper men känns som om det skulle vara skönt just nu o få kroppen knådad.

Fick besked idag av en läkare där jag var och gjorde intollerans test, visste att jag var känslig mot mjölk mm och testet visade att jag skulle undvika mjölkprodukter HELT under ett tag. Det kommer jag inte göra skall köra med laktosfritt samt försöka hitta någon proteinrik sojaprodukt istället tills dess blir det kesella. Har lyckats blanda kesella med frysta bär vilket har blivit en favorit som både är nyttig, god och törstsläkande.


Over and out, peace my fellow fitnessfighters

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar