Pappa och son!

måndag 9 maj 2011

Dag 9

Ja nu var det dags för vecka 2 av 4 vilket känns toppen bra..:)

Har ju även denna dag varit ledig så det har blivit lite småpyssel med matlådor och storhandlat massa till veckans kost, och givetvis glömde jag tonfisk..:( japp klarar mig till imorgon men då blir det att köpa ett stort parti tonfisk så jag slipper till affären i onödan.

Tog mig en skön morgonpromenad innan frukost idag runt Växjö sjön...:)
Trodde faktiskt att det skulle bli jobbigare med just själv ätandet men det känns faktiskt inte alls som några problem trivs bra med maten och tycker det smakar bra. Det som är jobbigt är ju att laga all mat och få till planeringen så att man blir lite mer effektiv med storkok och matlådor så man slipper lägga onödigt massa tid i köket. DET kommer alltså bli denna veckas stora utmaning utöver att följa schemat.
Lyckades hitta min favoritäpplen Pink Lady som passar ypperligt till tonfisken..:)

Ja benen de är som vanligt trötta, sega och ömmande men men det är väl bara att kämpa på som Jarko säger även om det bär emot just gällande benträning.
Ja tränigen gick bra idag ialla fall, ser fram emot morgondagen för då är det nya foto som skall plåtas och vikt samt midja skall mätas.

Gonatt, Gonatt wherever u all are..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar