Pappa och son!

tisdag 17 maj 2011

Dag 17

Alla har väl hört uttrycket sjutton också.
Ja så kan jag börja denna dagens inlägg med för nu är inget bra..:( min axel tog tydligen mer stryk än vad jag trodde så nu kan jag inte ens lyfta den åt sidan..Suck varför varför..
Jaja nu är det voltarenkräm som gäller för hela slanten kommer dock inte ge upp för det nähä du icke så nicke finns inget i världen som kan få mig att inte avsluta denna resan. Det kommer bli skittungt sista dagarna nu men har bestämt mig för att fortsätta köra kosten stenhårt och axeln får vila även från övningar som anstränger den för mycket. Jag kommer få hitta lite nya övningar på gymmet som fungerar utan att snurra för mycket på axeln.
Ja ja tråkigt men så här är ju livet det går bra och dåligt men jag skall i mål och kommer ge järnet oavsett vad, för mitt eget självförtroende så satsar jag på att ta mig ihamn den siste maj, men visst vore det en känsla att hamna bland topp 5. Känner mig dock redan som en vinnare och om jag bara kör resten av resan färdigt kommer jag vara så sjukt stolt..!

Nej dags att ta nya tag nu o tänka positiva tankar. Ha det bra alla medkämpare där ute, ni verkar göra ett grymt jobb allihopa. /Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar