Pappa och son!

fredag 6 maj 2011

Dag 6

Så skönt med en ledig dag, blir lättare o sköta både matlagning, intag av kost samt träning utan några faktorer som stör.
Blev en kvällsträning under tiden då min underbara sambo nattar vår son, det gör att vi får tid efter träningen att umgås lite innan sängen hägrar.
Känner mig verkligen nöjd med mig själv som lyckas ta mig igenom varje dag med träning och kost som jag fått av Guru Jarko. Jag som varit den mest odisciplinerade och gottis ätande personen har nu klarat hela 6 dagar utan varken saft, godis, kakor, osund mat, dålig planering mm och det känns fantastiskt att inte ens ha ett sötsug i kroppen utan bara känna tillfredställelse och ro i själen. Det ger mig motivation att fortsätta och TROn på mig själv växer för varje dag.

Kanske skall tillägga att jag faktiskt har syndat med en sockerfri läkerol tablett men det kändes inte så allvarligt i förhållande till vad jag uppnått och hur jag mår,bestämde mig dock för att inte äta fler läkerol även om de är sockerfria och istället tugga tuggumi om nu suget skulle infinna sig under resan.

Känner mig tillfreds i själen och en aning trött i kroppen, Good night

1 kommentar: