Pappa och son!

onsdag 11 maj 2011

Dag 11

Ja det blev lite sent skrivet men jag har ju jobbat natten till idag så det är därför!

Ja det var en bra dag igår med kosten och träningen gick hyfsat men var sjukt trött under träningen, kanske beror det på att jag tränade på kvällen 21:30-22:30 innan nattpasset.
Mina ben är ett kapitell för sig, sjukt trötta och det känns som jag har mjölksyra konstant i dem men jag kämpar på ändå så gott det går det får bära eller brista.
Känner mig i övriga övningar faktiskt starkare nu än när jag började, är ju lite försiktig av mig p.g.a rädsla för skador och överträning. Jag har dock från första passet med en 10kg hantell som kom igång nu landat på en 22.5kg hantel i pullovern och det känns oerhört bra.

Hade ju önskat man vore helt ledig under maj månad men det är ju också en del av utmaningen att faktiskt få ihop både träningen och kosten med arbete och familj. Jag känner ju mig faktiskt lite extra nöjd när det går ihop sig trots alla vardagens måsten och aktiviteter..:) Det är ju till syven och sist så det kommer se ut efter maj månad så varför inte lära sig rätt från början.

Nej dags att äta frukost innan jag skall krypa ner sova efter nattens pass,
Godnatt från en glad men trött kämpe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar