Pappa och son!

torsdag 12 maj 2011

Dag 12

Ja torsdag nummer 2 i ordningen.
Vaknade 13 idag efter en lång natt på jobbet.
Man blir ju lite off när man jobbat natten och känner sig nästan lite bakfull och det är ju inte konstigt med tanke på att faktiskt varit uppe en hel natt.
Men jag tog mig igenom denna dagen också och kan med stolthet säga att trots huvudvärk och allmäntillstånd läge mindre bra så följer jag ändå kosten slaviskt och även träningen som gick bra idag.

Skall jag kunna skapa mig en känsla för programmet måste jag ju följa det till punkt och pricka för att sedan utvärdera slutresultatet och upplägget.
Hittills så känner jag att jag faktiskt fått en betydligt bättre hållning i kroppen och jag mår så oerhört mycket bättre i kroppen. Trots min känsliga mage så kör jag med kesella och laktosfri youghurt varje dag och det fungerar faktiskt utan några större besvär.

Thanks for another great and healthy day, keep on fighting my fellow Fitnessfighters

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar