Pappa och son!

fredag 27 maj 2011

Dag 27

Hej kära blogg och läsare.
Nu är sista fredagen avklarad och ytterliggare en dag närmre målet! Dagen bestod av en extremt tung och jobbig morgonpromenad med grabben i vagnen skulle tippa det är ca 12+23kg vilket blir 35 kilo att gå och föra på i 5km! Det känns faktiskt riktigt ordentligt måste jag säga var helt färdig när jag kom hem, skulle nog kunnat somna stående i det läget!

Ja därefter blev det frukost som fortfarande är dagens favorit. MUMS. För övrigt blev det lite pyssel hemma och ett par ärenden på staden med familjen! Fick umgås med sonen lite grand vilket alltid är toppen. Lite trött just nu faktiskt men mest av för lite sömn, jobbade 19-04 och somnade ca 05 på morgonen vilket är tungt. Föredrar att somna tidigt och vakna tidigt!

Jag packade matväskan full med kokt kyckling ris och broccoli, därefter träningsväskan och begav mig till jobbet för ett tungt pass vilket det verkligen blev. Fick använda massa vilja idag för att ta mig igenom passet kände mig ruskigt trött idag, kanske för att dagen var lite stressig men tungt var det ialla fall.

Kollegorna tittar undrande på mig när jag målmedvetet äter mina numera nyttiga matlådor samtidigt som de börjar fråga intresserat vad jag äter för de ser ju resultaten och måste säga att det har hänt mer än vad jag själv hade räknat med denna månaden. Det gör mig verkligen glad att all denna målmedvetenhet och envishet, tro på mig själv har gett utdelning. Har ju slitit som ett djur och kanske därför resultaten blivit som de har!

Ja tyvärr blev det återigen för många timmar mellan målen på jobbet men äta fick jag till slut.

Ja nu är det bara lördag, söndag och måndag kvar..:)

Kämpa på därute alla FFáre, keep upp the good work, Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar