Pappa och son!

torsdag 19 maj 2011

Dag 19

Så skönt med lediga dagar! Har varit knepigt de senaste 10 dagarna med långa nätter på arbetet men det har gått bra ändå, hoppas de sista 10 dagarna kommer fungera bra och att kroppen bränner mer av hullet.
Ja givetvis älskar jag min mor och tycker det är toppen när hon kommer hit på besök men hon lagar så sjukt god mat och det vattnades rejält i munnen idag men lyckades hålla mig till mitt kostschema ytterligare en dag..:)
Träningen som jag körde mellan 20:40-21:40 gick också bra kändes faktisk rätt bra i benen och fick trampa på rejält i crosstrainern för att få upp pulsen så något måste ha hänt med hjärtats kapacitet. Låg på hastighet 16-17km/h i crossen och en puls på ca 158-164 vilket jag tidigare uppnådde i bara 14km/h.
Känns lite bättre i axeln men tar det säkra före det osäkra och låter den vila någon dag till.

För övrigt så blev det två promenader en lite raskare morgonpromenad på 30 minuter och en långsammare längre med familjen till lekparken vid Växjösjön ca 3km från bostaden.

Nu blir det en film med sambon och min mor därefter en välbehövlig natts sömn. I morgon är det ny vägning vilket känns okej men sen skall jag inte röra varken våg eller måttband de sista tio dagarna utan bara fokusera på att må bra och göra så gott jag kan.

Night night, from your fellow FFér Håkan

1 kommentar:

  1. Kan du inte lägga upp ett par bilder på din mammas mat? :)

    SvaraRadera