Pappa och son!

torsdag 5 maj 2011

Dag 5

Idag blev det en tidig morgon, vakna 05.30 och packa all mat som skall med till jobbet som börjar 08 och därefter till träningslokalen. Cyklar varje dag och har gjort sen FFightens start, har nämligen ingen bil så det blir till att ta fram min kära mountainbike och trampa iväg. Tar ca 10 minuter till träningen och det känns som en bra uppvärmning innan varje pass.


Idag tränande jag mellan kl 06:30-07:30 och sen iväg till jobbet. Känns lite tungt o träna utan att ha ätit frukost innan passet men det funkar faktiskt helt okej även om jag känner en skillnad i muskelstyrka jämfört med då man hunnit få i sig lite energi.
Fördelen är att jag får en mental boost på morgonen och känner mig riktigt stolt då jag lyckas gå upp så tidigt och genomföra ett träningspass när de flesta ligger och sover..:)
Nej dags att krypa till kojs så att kroppen får sin mer än välbehövliga vila och återhämtning.

Gonatt alla där ute i etern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar