Pappa och son!

lördag 28 maj 2011

Dag 28

Ja nu var sista lördagen avklarad, idag blev det en dag med lugn o ro hemma. Jobbade ju till 04 inatt och blev väckt av sonen vid 09 så 4h sömn blev det vilket inte är optimalt men tar igen det inatt istället..:)
Skönt med ledighet till måndag kväll då jag börjar 23 och kör ett nattpass. Kan bara fokusera på familjen, träning, kost och återhämtning ja och hemmet också såklart..:)

Maten idag var som vanlig förutom att det blev en del kokt kyckling med broccoli extra då jag kört slut på kesela och tonfisk så jag tog det istället men då i mindre mängd som mellanmål också. Blev även en tripp till solariet igen för lite färg.
Träningen är som vanligt tuff men underbart skön, har dock ont i axeln och muskelfästet igen får se hur det känns imorgon annars kör jag på som vanligt i högintensivt tempo.
Hade lite svårt att hålla mig till måndag så jag kollade vågen och blev inte besviken om jag säger så. Trodde ALDRIG detta var möjligt men är så sjukt glad och stolt över min prestation så jag går med en inre ro hela tiden och ett leende på läpparna.
Bara söndag också sen är vi framme vid mållinjen då sista dagen skall klaras av!
Jag kan bara avsluta med att jag är såå nyfiken på allas resultat skall bli så himla roligt och se vilka fantastiska resultat som skett under maj månad. Nyfiken på vilka som blir de topp fem..:)

För övrigt så är jag väldigt taggad att fortsätta och skall som sagt planera långsiktigt nu för kommande halvår och ser fram emot ett liv i ny anda. Skall börja jogga nästa vecka ute för första gången på flera år, så inom kort hoppas jag kunna följa med kollegorna på gemensamma träningspass i löpspåret vilket kommer kännas fantastiskt bra.

Nu blir det en lugn stund framför datorn och sen en väl behövlig lång natts sömn.

Ses i mål, menar imorgon..:), Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar