Pappa och son!

söndag 1 maj 2011

FitnessFighten here i come.


Ja det skall bli en spännande resa detta vet ej om jag kommer lyckas men skall göra ALLT som jag kan för att uppnå vad som är möjligt på 30dagar.
Har ju aldrig lyckats tidigare i livet med den här typen av träning eller tävling men är jäkligt taggad och det skall bli skitkul.
Att träna VARJE dag under en hel månad känns väldigt oroväckande då jag lätt får träningsvärk och diverse åkommor, som mest har jag väl lyckats träna 4 pass under en vecka och sen haft uppehåll på 2 veckor innan jag tränar igen. Man skulle kunna säga att jag är en periodare men har sedan många år tillbaks velat få både kost och träning till att bli en del av min vardag som gör mig hälsosammare, gladare och positivare till livet.
Nej nu bär det av till affären för att köpa all ny och nyttig mat bla kesella, undrar hur det skall gå har känslig mage och avskyr keso hoppas kesella blir bättre.

http://www.fitnessfighten.se/FITNESSFIGHTEN/Hem.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar