Pappa och son!

fredag 13 maj 2011

Dag 13

Hej kära blogg får be om ursäkt för att jag inte skrivit tidigare..! Har jobbat häcken av mig sen i fredags och nu är det måndag, så nu skall saker och ting börja fall tillbaka i sin naturliga ordning..:)

Ja i fredags gick träningen helt okej men det känns som vanligt när tung när kolhydraterna saknas. Jobbade nästan 12 timmar på raken men han med träningspasset precis innan så kl 14.30-15.30 blev det ett pass i gymmet. Som vanligt känns det som mina ben krampar och är fulla av mjölksyra. Måste säga att jag verkligen gillar den näst sista övningen där man bytt ut stång mot hantel i de breda knäböjen, känns verkligen skönt i ryggen.
Kosten följer jag slaviskt men i jobbet ställs jag ibland för alldeles för långa matuppehåll och skall försöka komma på en lösning på det problemet men just under detta paset missade jag en måltid pga att det tog 6h mellan två mål och det kändes verkligen inget bra. Men vem har sagt att det skall vara lätt..:) Jag har ändå humöret uppe och gör det bästa utifrån de förutsättningar som råder.

Ja nu var dag 12 avklarad och jag tackar för ännu en givande dag och hälsar till mina medtävlande kamrater i FF, kör hårt varma hälsningar Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar