Pappa och son!

lördag 7 maj 2011

Dag 7

Ja nu är det bara en dag kvar sen har jag lyckats träna och äta rätt en HEL vecka helt otroligt.
Det pirrar i hela kroppen av spänning..:)
Ja hur som helst så blev jag inkommenderad på arbete idag vilket ställde till det lite med kosten men lyckades ändå få ner all mat som jag skulle. Träningen blev som igår även denna dag förlagd under sonen nattning.
Känner mig oerhört svag i mina ben nu och de verkar vara lite smått övertränade och ömmar väldigt mycket.
Dricker, äter och vilar som jag skall men med tanke på hur otränad jag var när jag började denna resan och vilken belastning jag utsätter mina ben för så är det kanske inte så konstigt, faktum kvarstår dock att de inte mår toppen.
I övrigt känner jag mig nöjd, lite svårt ibland att få ner allt mat känns som jag inte gör annat än o äter hela tiden men tror att det beror på att jag inte lyckats komma in helt i matförberedelserna men jobbar på att komma på en bättre logistik där..:)
Nu blir det en film med sambon samt sista målet för dagen därefter välbehövlig vila.

Bye Bye, sleep tight o kämpa på alla FF'are där ute..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar