Pappa och son!

lördag 14 maj 2011

Dag 14

Hej igen.
Fortfarande måndag och jag avverkar nu mitt andra sena inlägg i bloggen. Denna dag är nummer 14 i ordningen.
Ja i lördags så jobbade jag från 17-05. Fördelen med att börja sent är att man hinner få lite gjort under dagen som tex matlagning och tid med familjen. Nackdelen är att det är svårt att få till ett bra upplägg för ätande under passet som gårdagen blev det här också en del långa timmar mellan målen men kämpar på ändå!
Träningen innan passet var sjukt tungt idag nästan så jag ville ge upp, säger bara fy fasen va jobbigt när huvudet vill men kroppen stretar emot.
Jag skall försöka äta lite mer kolhydrater innan passet framöver och se om det hjälper till.

Men trots det tunga passet är jag ändå nöjd, känslan av att 250 andra i Sverige går igenom samma hårda tunga men oerhört givande resa ger mig en känsla av delaktighet och motivering. Vill ju kämpa på och göra lika ett bra jobb som mina FFight kamrater.

Tack för dag 14 av 30! Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar