Pappa och son!

onsdag 11 januari 2012

Ny blogg

www.fixfitness.se

Det är anledningen till att jag lyst med min frånvaro från denna blogg. Kan berätta att jag skött min kost och fortfarande ingen avvikelse eller sötsak ner i min mage, har bestämt mig för att klara detta året.
Den nya bloggen är inte helt klar men kommer bli så småningom den får växa lite med mig helt enkelt.
Kvällen till ära blir en konstruktion av mitt träningsschema, har fått tid till sjukgymnast på måndag. För övrigt ligger jag med feber idag och låg aptit men har fått i mig 3 mål än så länge så kommer väl upp i 5 måltider, det är ju viktigt att äta så man blir frisk igen.

Har ni något önskemål på bloggen tar jag gärna emot det. Hoppas ni mår bra där ute och har haft en bra vecka hittills. Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar