Pappa och son!

fredag 6 januari 2012

Dag 5

En lugn dag på jobbet, igår blev det dagtid på jobbet och inget anmärkningsvärt. Kosten fungerade bra förutom att jag missade ett mellanmål i djupet av arbetsuppgifter eller samtal med en kollega. Annars åt jag kosten jag skall. Kommer lägga upp lite mer info om kostupplägget framöver med bilder och fakta om du själv vi prova denna fantastiska kost.

Fick tillbaks en bok av en kollega jag själv tänkte plöja igenom. Apropå böcker så har jag alltid velat lsa en massa böcker men inte fått ro till det i livet, tänkte faktisk att det skulle bli ändring på det under mitt utvecklingsår. Har en himla massa böcker om allt från gi kost till anatomi och böcker om personlig utveckling och hälsa. Jag är av den uppfattningen att den basala grunden för ett rikt och friskt liv måste vila på en grund av bra kost och träning. Detta är ju min prioritet nummer ett under hela året men jag glömmer inte den andra biten, den själsliga. Parallellt med Fustra kommer jag försöka läsa en bok i månaden under året om, utmana mig själv i olika sammanhag för personlig utveckling. Tänkte sätta upp små mål som att delta i en mtb tävling och löpa minst ett lopp i år! Det kommer även bli mer utomhus aktiviteter med min son.
Skall göra en lista på dessa löften till mig själv så de blir lite mer lättöverskådliga och lägga upp här.

Skall till läkare och sjukgymnast med min axel på måndag då jag är ledig och se vad de kommer fram till. Just nu är min 4åriga son starkare än sin farsa...:) Ja jag ser positivt på det ändå, har börjat cykla till jobbet och köra lite situps, benböj mm så det blir lite rörelse i kroppen och snart kommer jag igång för fullt.

Tänker på alla i FF och hoppas det går bra för er, kämpa på ni kommer må fantastiskt bra i slutet av månaden. God natt Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar